Неділя, 17.11.2019, 12:48
Вітаю Вас Гість | RSS

Капустинська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Block title
Block content
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 33
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Заходи щодо організації роботи з обдарованими та талановитими учнями в Капустинській ЗОШ

 

 

Свято талантів

    1. в Життя — це просто дивна казка,
      В яку приходимо лиш раз.
      Тут для людей любов і ласка,
      І світло сонечка для нас.
    2. в І небеса бездонні сині,
      Чарівні зорі в небесах.
      Ключі високі журавлині,
      І вся оця земна краса.
    1. в Життя складне, але чудове,
      Ми робимо в нім відкриття.
      І завжди
      йдемо в невідоме,
      Тим цікавіше нам буття...
    2. в Привабливіше, яскравіше,
      Є для фантазії політ.
      І манять вдаль путі світліші...
      І ти не йдеш — летиш у світ!

1 - в Життя... Воно дивовижне, непередбачуване, гірке і солодке, одноманітне і барвисте, часом сумне чи радісне, але дивовижне й цікаве. А найголовніше — дається один раз.

Нам випало щастя жити на прекрасній Землі. Тому треба цінувати кожну його хвилину, радіти сонцю і ранковій росі, вічним зорям у нічному небі, кожній квіточці, що прийшла у цей світ так само, як і ми; пташині, що виспівує хвалу життю радісно і невтомно. Ми то знаємо, що вона прийшла у світ саме для цієї пісні, краси та радості.

2-в Завжди існують моменти і події, які прикрашають і роблять його прекрасним це - мистецтво. Людина завжди прагне до кращого. Все, що її оточує, – це свого роду мистецтво, роль якого в житті людини не можна переоцінити.

Кожен з нас намагається внести у своє життя якомога більше красивих речей, прагне до досконалості свого тіла і мови, правильної поведінки і спілкування з іншими людьми. Вивчаючи і спілкуючись з мистецтвом, з’являється бажання самому придумувати щось нове і оригінальне, хочеться творити і винаходити.

1 - в Давайте заглянемо де народжується мистецтво.

Греція – колиска цивілізації. Гора Парнас – місце де мешкають прекрасні юні діви музи Богині і покровительки мистецтв і наук, доньки Зевса і Богині пам’яті Мнемосини. Усього було дев’ять сестер: Мельпомена — Муза трагедії, Талія — Муза комедії, Калліопа — епічної поезії, Евтерпа — Муза лірики.

 

2-в Ерато — любовних пісень, Терпсіхора — Муза танців, Кліо — Муза історії, Уранія — Муза астрономії, Полігімнія — священних гімнів. Богині зазвичай виступали під егідою Аполлона покровителя мистецтва, бога світла, гармонії та поетичного натхнення, якого можна побачити з кіфарою в руках.

(звучить Сіртакі. Виходять величаво Аполлон, увінчаний лавровим вінком та з кіфарою в руках. Музи виконують грецький танець )
Аполлон:
О, музи! Запросив я вас зараз
Не для пісень солодких
І не для того, щоб у хороводі
Кружляти нам під дзвін кіфари.
Зібрав я вас на суд, о музи!
Не легке завдання дав мені батько, всемогутній громовержець Зевс - дізнатися, чому ж навчилися прості смертні за сотні літ. Не треба було хвалитися, собою любуватися перед ним. І хто ж тепер допоможе мені?
Муза Мельпомена. Тобі допоможемо ми, адже наш ти покровитель. Ну що ж, сестри, готові розповісти, якими талантами тепер володіють смертні ?
Музи хором: Готові.
Аполлон: Що скаже Евтерпа, муза ліричної поезії?
Муза Евтерпа: Я – Евтерпа – покровителька ліричної та любовної поезії, прилітаю барвистим метеликом до мрійливих поетів, і вони збирають з моїх крилець вигадливі слова-рими.
Поет роздумує над своїми почуттями, вписує їх словами на папір, а люди, читаючи, зачаровуються, захоплюються глибиною змісту слова.
Прислухайся, Аполлоне, он звучать слова поета.

(під звуки «Вальсу квітів» виходить учениця і читає вірш)
Я радію світанку, що день розвидня.
І промінчики сонця стрічаю.
Добрий ранок — початок хорошого дня
І про це я завжди пам’ятаю.
Не сумую ніколи, як дощик іде,
Не журюся, як вітер чигає.
Після дощику сонце веселку зведе,
Після вітру все цвітом заграє.
Все у світі рухоме — незмінна краса,
Бо живе вона скрізь і повсюди.
То злітає сніжинка, то блисне роса,
Так було всі віки, так і буде.
Тільки ти придивися до світу, постій.
І відкриє краса своє диво.
Та її руйнувати ніколи не смій
І тоді проживеш вік щасливо.
Будеш ранки стрічати чарівні, ясні,
Будеш зорям у небі радіти.
І літати, й сміятися будеш у сні,
Як уміють робити це діти.
Вчися тішитись тим, що навколо тебе,
І природою щиро втішайся.
Глянь у небо, воно голубе-голубе...
Ти доступним для щастя лишайся.
То ж розкрий своє серце і душу відкрий
І красою щоденно впивайся.
Порадіти малому й казковому вмій
Не згубися в цім світі, тримайся...
Аполлон: Не думав я, що люди можуть так передавати свої почуття!
А що запропонуєш ти, о сестро Мельпомена?
Муза Мельпомена: Я муза трагедії, мені підвладні сльози людські. Аполоне, давай переглянемо на що здатні творчі люди.

(Фрагмент вистави)
Аполлон: Я багато у житті бачив вистав греків, та такої проникливої гри не бачив давно. Сподіваюся і Зевсу сподобалося.

Що приготувала ти нам, Ерато, муза пісень про кохання?
Муза Ерато: Дуже подобаюсь я людям, частенько звертаються вони до мене, адже любов - це почуття притаманне усім і робить воно кожного здатним складати та виконувати пісні про кохання.

(звучать пісні про кохання у виконані учнів школи)
Аполлон: Розчулили мене до сліз пісні людей! Гарячі в них серця, наповнені любов’ю.
(Заходить Богиня Ізо)
Аполлон: Хто ти, прекрасне дитя?
Богиня Ізо: Богиня я, Ізо, покровительниця образотворчого мистецтва. Почула я вашу розмову та й вирішила вам допомогти, але ж за сотні літ людство вигадало нові види мистецтв, таких як живопис, архітектура, скульптура, графіка, дизайн.
Аполлон: О, як же це цікаво! Ми будемо раді побачити щось нове.
Богиня Ізо: Художник не може творити, якщо його душа мертва, а серце холодне. Він не буде живописцем чи скульптором, композитором чи архітектором, якщо його почуття не сприймають фарб життя, гармонії природи, якщо його не хвилюють долі людей, якщо у нього немає джерела натхнення.

 

(Виходять хлопчики у костюмах митців з атрибутами мистецтва)
Живопис: Без слів не можна вірша написати,
Без нот не можна музики заграти,
В живописі ж своя є мова -
Це мова фарб, це гама кольорова.
Графіка: У лініях, штрихах і плямах
Немов сховався цілий світ,
Скажіть, що це – перо чи маркер,
А я скажу: ні, це - політ.
Політ фантазії і мрії,
Краса очей, краса сердець,
Бо ж дивним даром володіє
І маркер, і графічний олівець.
Скульптура: Хто скаже, що без мене
Може світ цей існувати,
Красу і грацію скульптури
Повинен кожен цінувати.
Я промовляю музикою каменю й граніту,
Що десь затихла вдалині античного світу.
Архітектура: У мене є можливостей багато,
Я можу храми і собори будувати.
Вражаю величчю й красою,
Завжди пишаюся собою

Аполлон А принесіть но мені карту світу. (роздивляється карту)Україна… Цікаво!?

Муза Мельпомена О великий повелителю, це найкраща з прекрасніших країн, а живуть там щирі й талановиті люди, які знають і поважають нас.

Муза Евтерпа Ось поглянь лишень, які там є таланти, великі поціновувачі мистецтва, віртуозні співці і музиканти.

(художні номери: музиканти, вокалісти)

Аполлон А чи бачили ви сестри, що смертні в кожному селі чи місті мають школи, місця, де навчаються улюбленці Афіни, богині мудрості і знань.

Муза Ерато Афіна вийшла на світ з голови громовержця Зевса. Він любив її найбільше зі своїх дітей, садив на почесному місці на раді богів, завжди цінував її думки, сповнені мудрості поради.

Аполлон Давайте заглянемо до однієї зі шкіл і дізнаємося чи люблять діти школу, вчителів, знання, чи шанують мистецтво.

(виступ найменших учнів з піснями про школу)

(під тиху ліричну музику учениця читає легенду)

Легенда про мистецтва

Один імператор в далекій країні
Мистецтво любив над усе.
Мистецтвом, вважав, правлять боги й богині,
Воно ж людям радість несе.
А якось спитав в імператора тихо
Старий сивоусий Мудрець:
“Скажи мені, добра людино, на втіху,
Яке є найкращим з мистецтв?”
Всю ніч міркував імператор, а вранці
Він рішення мовить своє:
“Зібрати найкращих митців у палаці
Представити вміння своє!”
Зібрались найкращі митці звідусюди:
Художник, письменник, співак,
Музика виконує вільно етюди,
Танцює ансамбль гопак,
Актор декламує свої монологи –
Це ж кращі із кращих митців!
І їм не потрібна чужа допомога,
Тому що вони – фахівці.
“Не знаю, старий, – імператор промовив, –
Тут стільки життя і краси –
Танцюють, співають – немає такого,
Щоб кращим було за усі.”
“Так, гарно співають, танцюють прекрасно...
Я мову веду до чого.
Не був би митець той митцем першокласним,
Якби не навчили його.”
А там, де сидів сивоусий Мислитель,
Пройшов через парк навпростець
Самотній, старий та усміхнений вчитель,
Дивитись виставу мистецтв.
Мудрець перевів на учителя погляд.
У того – в усмішці печаль.
Тремтять зачаровано, просячи волі,
Щасливі сльозинки в очах.
“Ось так і мої десь розвіялись в світі, –
Подумав учитель собі. –
Будують будинки, вирощують квіти,
А я перший поштовх зробив.”
Мудрець повідомив, що варто ще жити
Дорослим, старим і малим
Допоки святеє мистецтво НАВЧИТИ
Існує на нашій землі!

 

Аполлон Великий Зевс буде задоволений, адже люди справді талановиті. Ви, музи, частіше приходьте до них і надихайте до праці, творчості.

В-1 На що не глянь — краса в усьому!
І всюди музика звучить.
То як же серденьку палкому
Без Музи в цьому світі жить?
Красу потрібно описати,
Добро озвучити в піснях,
Людей в коханні поєднати,
Вогонь залишити в серцях.
Без мистецтва і душа змарніє,
Трава засохне без роси.
Душа без музики змарніє,
Світ потускніє без краси.
А Муза серце надихає
І піднімає в небеса.
Вона чарівну силу має
І творить з нами чудеса.

2-в Отож для чого людина прийшла в цей світ?

Я переконана в тому, що прийшли ми для добра . Ми повинні творити добро, вдосконалювати цей світ своїм розумом і чуйним серцем, адже у наших головах є винахідливий розум, а в серцях є любов і співчуття, жалість і ласка, доброта, чуйність і благородство... Для чого все це дано людині? Для того, щоб вона розкрила свої почуття і зробила світ кращим, щоб у спільноті людей не було чвар, воєн, непорозумінь, щоб ми жили в любові і злагоді, любили світ, мистецтво і творили його самі, пам’ятаючи слова, «Краса врятує світ».

1-в Свято закінчується, але наші таланти ще тільки починають рости. Школа – це перша сходинка в їхньому житті, тож ми бажаємо нашим учням , щоб всі життєві сходинки долалися добре , з гарним настроєм , впевненістю і радістю в серці. І нехай щороку поповнюється наша школа новими талановитими зірочками , і збагачується і розширяється шкільна галактика талантів.

2-в Усе проходить, час спливає,
Нова мета нас кличе вдаль.
В житті усякого буває,
Та за минулим нам не жаль,
Бо кличуть знов нові дороги,
Під ноги стеляться путі.
Чекають радощі й тривоги
Щодень у нашому житті.
Життя складне, але цікаве.
Його не взнаєш до пуття.
Буває радісне й лукаве...
Але... Спасибі за життя!

1-в Нехай же щирий сміх дитячий

Над Україною луна!

Бажаєм всім в це світле свято:

2-в Миру!

1-в Щастя!

2-в Радості!

1-в Добра!

 

(Фінальна пісня учасників свята «Україна – це ти»)

 

 

 

Заходи

щодо організації роботи з обдарованими та талановитими учнями

в Капустинській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів у 2019-2020 навчальному році

 

№ з/п

Захід

Термін виконання

Відповідальний

1

Здійснювати ранню і поетапну діагностику та своєчасне

виявлення обдарованих дітей і молоді різних вікових категорій.

Постійно

Вчителі-предметники, класні керівники

2

Поновлювати шкільні та районний банки даних «Обдаровані діти»

До 20 вересня 2019 року,

1 березня,

1 червня 2020 року

 

В. о. директора

3

Удосконалити діяльність шкільних наукових товариств, історичних клубів

Протягом року

Вчителі історії

4

Створити стенд «Організація роботи з обдарованими дітьми»

 

До 1 жовтня 2019 року

 

В. о. директора

5

Взяти участь у районному турнірі для творчо обдарованих учнів 9-х класів «Інтелектуал – 2020»

Листопад 2019- березень 2020 року

Класний керівник 9 класу, вчителі-предметники

6

Взяти участь у проведенні воркшопу «Сучасні форми роботи з обдарованими учнями»

Лютий 2020 року

Методичний кабінет

 

7

Забезпечити соціально – психологічний супровід обдарованих дітей

Протягом року

В. о. директора

8

Взяти участь у І та ІІ етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів та участь переможців в ІІІ етапі

Жовтень-грудень 2019,

лютий 2020 року

В. о. директора

9

Забезпечити участь обдарованих дітей у шкільних, районних, обласних, всеукраїнських конкурсах різного спрямування

Протягом року

В. о. директора, класні керівники

10

Проводити творчі звіти за результатами роботи факультативів, предметних гуртків, студій тощо.

 

Протягом року

 

В. о. директора, вчителі-предметники

11

Організовувати постійно діючі виставки учнівських робіт різного спрямування

Постійно

 

Вчителі-предметники

12

Проводити учнівські науково – практичні конференції, інтелектуальні ігри

Протягом року

 

Вчителі-предметники

13

Організовувати вивчення, узагальнення та поширення кращого педагогічного досвіду роботи з питань розвитку обдарованої особистості

Протягом року

В. о. директора

14

Організувати участь учнів в інтернет-олімпіадах

Протягом року

 

Вчителі-предметники

15

Організувати оздоровлення та відпочинок обдарованих та талановитих дітей

Протягом року

В. о. директора

16

Проводити урочисті заходи щодо вшанування обдарованих та талановитих учнів

Протягом року

 

Класні керівники

17

Пропагувати кращі наукові авторські розробки дидактичного, психолого-педагогічного забезпечення освітнього процесу з обдарованими дітьми

Постійно

В. о. директора

18

Забезпечувати популяризацію здобутків обдарованих учнів, висвітлювати їх досягнення в засобах масової інформації, вебсайтах закладів освіти

Постійно

В. о. директора

19

Сприяти участі педагогічних працівників, обдарованої учнівської молоді в міжнародних програмах, конференціях, конкурсах

Протягом року

В. о. директора

20

Забезпечити участь учнів у роботі Малої Академії наук при обласному центрі позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю

Протягом року

В. о. директора, вчителі-предметники

21

Забезпечити участь учнів у Всеукраїнському інтерактивного конкурсі «МАН-Юніор Ерудит»

Листопад 2019 року

В. о. директора, вчителі-предметники

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Гаряча лінія
Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2019
uCoz